Wednesday, April 7, 2010

keesokan hari

aku medapat 2 kemenagan, 1 seri dan 1 kekalahan



1.(0) Chang Ching Yet - M.Amir Ridhwan (1) aku menang free sbb dia dtg lambat

2.(1/2) Rafiqfirdaus Eiman - M.Amir Ridhwan (1/2) aku sendiri yang buat stalemate sbb x prasan

3.(1) M.Amir Rdhwan - Afiq Adli (0) die offer draw setiap kali die move tapi aku x lyn,sbb aku tau aku mng

4.(0)M.Amir Ridhwan - M.Khidir (1) aku move cepat2 sbb dh nk klh, aku x prasan aku bleh buat stalemate


itulah die kenangan manis dan pahit...

No comments:

Dalam hidup, terkadang kita lebih banyak mendapatkan

Apa yang tidak kita

inginkan

Dan ketika kita mendapatkan apa yang kita inginkan,

Akhirnya kita tahu bahawa yang kita inginkan

Terkadang tidak dapat membuat

Hidup kita menjadi lebih bahagia.

Let's Play Against Shredder